ابراهیم‌صادقی؛ مي توانستيم از موقيعيت هاي بوجود آمده بهتر استفاده كنيم

ابراهیم‌صادقی؛ مي توانستيم از موقيعيت هاي بوجود آمده بهتر استفاده كنيم

سرمربی سایپا بعد از ديدار با تيم نفت  مسجد سليمان در كنفرانس مطبوعاتي گفت: مي دانستيم كه بازي خيلي سختي را پيش رو داريم و اين تيم بسيار فشرده و كاملا بسته بازي كرد و چشم به ضد حمله دوخته بود كه در اين خصوص بد عمل نكرد.
به گزارش روابط عمومي شركت فرهنگي ورزشي سايپا ؛ سرمربي تيم فوتبال بزرگسالان سايپا در كنفرانس مطبوعاتي پس از ديدار با تيم نفت مسجد سليمان گفت :در اينگونه مسابقات مي بايستي از تك موقعيت ها به بهترين نحو ممكن استفاده كرد . از دقيقه بيست به بعد نيمه اول توانستيم به بازي مسلط شويم و موقعيت هاي زيادي را از كناره ها و همچنين روي ضربات ايستگاهي به دست آورديم. امروز هم بازي مالكانه اي را به نمايش گذاشتيم و تيم نفت مسجد سليمان در نيمه دوم بازي بسته تري را انجام داد و توانست يك امتياز از ما بگيرد. تمام هدفمان اين بود كه سه امتياز مسابقه را كسب نمائيم ولي متاسفانه اين امر محقق نشد.

فاصله برگزاري مسابقات كم است و بايد از نظر روحي و جسمي ريكاوري شويم تا براي بازيهاي آتي آماده باشيم.
وي در خصوص كيفيت زمين ورزشگاه دستگردي گفت؛ همه ديدند كه مقابل استقلال و پرسپوليس بازي روي زمين فوق العاده اي داشتيم. قطعا كيفيت زمين ورزشگاه آزادي با ورزشگاه دستگردي قابل مقايسه نيست. اما مسئولين اين ورزشگاه تمام تلاش خود را مي كنند كه زمين را با كيفيت ترين نحو ممكن در اختيارمان قرار دهند. فشردگي و بازي دفاعي تيم نفت مسجد سليمان باعث شد كه نتوانيم به گل برسيم. در اين بازيها مي بايستي از تك موقعيت ها بهترين استفاده را كرد و به گل رسيد. در اين مسابقات بسته و فشرده كه حريف براي نباختن و كسب مساوي به ميدان مي آيد ، كمتر موقعيت گلزني به دست مي آيد. بايد تمركز بيشتري روي گل زدن بگذاريم و امتيازات از دست رفته را جبران كنيم.
صادقي در مورد مسلمان گفت: او ده هفته از ميادين دور بوده و بايد كم كم وي را آماده كنيم. بازي به بازي روند مسلمان بهتر خواهد شد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.