سلسله: آینده ای درخشان در انتظار تیم های فوتبال سایپا است

سلسله: آینده ای درخشان در انتظار تیم های فوتبال سایپا است
عملکرد تیم های پایه سایپا در فصل جدید بالاتر از حد انتطار بوده است.

کامی سلسله، سرمربی تیم فوتبال نونهالان سایپا ضمن بیان مطلب فوق به روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا؛ اظهار داشت: قطعا اگر جایگاه سایپا به دلیل کسر امتیاز دست خوش تغییر نمی شد، اکنون یکی از برترین تیم های حاضر در لیگ تهران به شمار می رفت. این تیم تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و به لحاظ فنی و بدنی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد.
وی ادامه داد: باشگاه سایپا در ادوار گذشته از جمله موفق ترین باشگاه های کشور در پرورش استعدادهای ورزشی خصوصا در رشته فوتبال است و سالیان دراز بازیکنان تیم های فوتبال نونهالان با رشد روزافزون به رده های سنی بالاتر معرفی شده و بعضا مورد توجه کادر فنی تیم های ملی قرار گرفته و با دعوت به اردوهای تیم ملی مسیر خود را برای آینده ای روشن پیدا کردند.

سلسله با اشاره به اینکه سالهاست در تیم های پایه فوتبال سایپا حضور فعال دارد خاطر نشان کرد: مهدی ترابی ها، علی قلی زاده ها، مجید حسینی ها، ماهان رحمانی ها، علی شجاعی ها و ... از جمله شاگردان من در رده های پایه تیم فوتبال سایپا بودند که از دامن این باشگاه توانستند قدرت خود را به نمایش بگذارند.

وی خاطر نشان کرد تیم فوتبال نونهالان سایپا در شرایط فنی و بدنی بسیار خوبی به سر می برد و از 9 بازی انجام شده از ابتدای فصل تا کنون 6 بازی موفق به پیروزی، 2 تساوی و تنها یک شکست را در کارنامه خود دارد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.