عطالو: تیمهای پایه سایپا آینده سازان فوتبال کشور هستند

عطالو:  تیمهای پایه سایپا آینده سازان فوتبال کشور هستند
بازیکنان تیم فوتبال نوجوانان سایپا با پشت سر گذاشتند تمرینات فشرده و منسجم، رفته رفته هماهنگ تر از گذشته شد و خوشبختانه با کسب نتایج در خور شان این باشگاه اکنون در جایگاه نخست جدول رده بندی قرار گرفته است.+

مهدی عطالو، سرمربی تیم فوتبال نوجوانان سایپا ضمن بیان مطلب فوق به روابط عمومی این شرکت گفت: بازی های لیگ تهران به گونه ای برنامه ریزی شده که بازیکنان باید هر 5 روز یک بار به مصاف هم بروند و این مساله باعث افزایش تعداد مصدومین تیم شده است. البته که این شرایط برای تمامی تیم های یکسان است و امیدواریم در هفته های آتی نیز با در اختیار داشتن بازیکنان توانمند از جایگاه خود در لیگ پایتخت دفاع کنیم.
وی اضافه کرد: البته که در باشگاه سایپا اولویت بازیکن سازی است و بعد کسب جایگاه. این برنامه ای است که سالهاست سرلوحه تیم های پایه فوتبال قرار دارد. این باشگاه به گونه ای برنامه ریزی کرده است که تمام فوتبالیست های حاضر در تیم های پایه این باشگاه می توانند در رده های بالاتر خوش بدرخشند و شانس خود را برای حضور در تیم های ملی محک بزنند. بنده به عنوان یکی از اعضای کادر فنی قطعا تمام تلاش خود را کار می بندم تا دانش خود را در اختیار بازیکنان رده های سنی پایه قرار بدهم تا در مسیر رشد و ارتقا، بهتر قدم بردارند.
عطالو ادامه داد: تیم های پایه سایپا هماره جز تیم های با استعداد و آینده دار کشور هستند. در فوتبال اروپا مساله بازیکن سازی مقوله ای کاملا حل شده است. باشگاهی مانند آژاکس به بازیکن سازی معروف است و هرگز در تاریخچه این باشگاه دیده نشده که در رده سنی بزرگسالان از حضور ستاره هایی مانند مسی و رونالدو بهره ببرد. در حقیقت تاوان این بازیکن سازی ها در رده سنی پایه، را تیم های بزرگسالان در لیگ های معتبر این باشگاه می دهند. این مساله دقیقا موضوع مشابه باشگاه سایپاست. باشگاهی که همه سال در تفکر بازیکن سازی است و افتخارش راه یابی مستقیم بازیکنان خوش آتیه اش به لیگ های اروپا و باشگاه های برتر کشور است.
وی افزود: من کمتر باشگاهی را دیده ام که از خروجی های خود این قدر خوشحال باشد. باشگاهی که وقتی بازیکنش مستقیما لژیونر می شود برایش به مثابه کسب پیروزی است. این باشگاه هرگز در تیم بزرگسالانش دنبال جذب ستاره ها نیست و گرچه متحمل سختی شود اما سعی به استفاده از دست پروده های خود دارد. همین فرصت دادن به جوانتر ها، همین میدان دادن به پایه هاست که از آنها بازیکن می سازد و از نظر من فوتبال ایران به باشگاه هایی مانند سایپا مدیون هستند.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.