نونهالان سایپا 5/ نونهالان ستارگان نوری 0

نونهالان سایپا 5/ نونهالان ستارگان نوری 0
تیم نونهالان سایپا موفق شد با یک پیروزی پرگل صدرنشینی خود را تثبیت کند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه سایپا، تیم نونهالان سایپا از ساعت 13 امروز در ورزشگاه هویزه به مصاف تیم ستارگان نوری رفت و با 5 گل این تیم را شکست داد.
در این میان نکته قابل توجه این بود که اگرچه سایپایی ها با 5 گل به پیروزی رسیدند اما کامی سلسله سرمربی این تیم اعتقاد داشت که تیمش باید بهتر از این ها بازی می کرد و می توانست پیروزی پرگل تری را کسب کند.
نونهالان سایپا در نیمه اول بازی پایاپایی را ارائه دادند و همین موضوع باعث شد تا سرمربی نونهالان  سایپا دست به یک جا به جایی زده و در دقیقه 30 دانیال قاسمی را به جای میران محمدی راهی میدان کند. همین تعویض باعث شد تا سایپایی ها عملکرد بهتری را از خود به نمایش بگذارند. به گونه ای که دانیال قاسمی توانست با ارسال دو پاس گل نقش ویژه ای در این پیروزی داشته باشد.
گلی که علی اصغر ثمری در نیمه اول از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند باعث شد تا شاگردان سلسله با برتری یک بر صفر راهی رختکن شوند.
در نیمه دوم سایپا  اما دست به آتش بازی زد و 4 بار دیگر به گل رسید.ابتدا این پارسا رجبی بود که موفق به گلزنی شد و پس از او علیرضا اسکندری توانست گلزنی کرده و سومین گل نارنجی ها را به ثمر برساند. اما این پایان کار نبود و طاها شاگردی در پایان مسابقه دبل کرده و دو گل پیاپی به ثمر رساند تا سایپا با نتیجه 5 بر صفر به یک پیروزی قاطع دست پیدا کرده و به عنوان تیم صدرنشین به کار خود ادامه دهد

ترکیب تیم نونهالان سایپا

محمدجعفر سجادی
امیررضا لایقی
محمدرضا غفاری
محمدرضا حدادی
امین نوروزی
علیرضا اسکندی
علی اصغر ثمری
پارسا رجبی
میران محمدی
طاها شاگردی
امیرعلی بیرانوند

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.