شروع شیرین سایپا با بازگشت دوباره

شروع شیرین سایپا با بازگشت دوباره
شاگردان امید روانخواه در شرایطی که با یک گل از میزبان خود عقب افتاده بودند، با نتیجه ٢ بر ١ آبی پوشان خوزستانی را شکست دادند.

به گزارش "روابط عمومی باشگاه فرهنگی و ورزشی سایپا"، در این دیدار که به دلیل زیرکشت رفتن ورزشگاه تختی در چمن نامساعد شهرک نفت برگزار شد، ابتدا شاگردان داود مهابادی روی یک ارسال توسط علی کیانی با ضربه سر به گل رسیدند ولی پیش از اینکه نیمه اول تمام شود، حسین مالکی کاپیتان نارنجی‌پوشان توانست یکبار دیگر گلزنی کند و با ضربه پنالتی‌ای که روی مرتضی خراسانی رخ داد، حساب کار را به تساوی کشاند.
نیمه اول مسابقه در شرایطی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت که شاهد درگیری‌هایی در ورزشگاه به دلیل حضور تماشاگران و لیدرهای استقلال خوزستان بودیم و به همین دلیل نیمه دوم با تاخیری چند دقیقه‌ای آغاز شد. با این حال شاگردان امید روانخواه هدفمند و متمرکز نیمه دوم را آغاز کردند و توانستند در دقیقه ٧٣ روی یک کار تیمی دیدنی که با حسین مالکی شروع شد و در ادامه با پاس مرتضی خراسانی برای ایمان غلامی به گل تبدیل شد، از میزبان پیش بیفتند.
پس از این گل هر دو تیم موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتند که هیچ کدامشان به ثمر نرسید، تا پس از پیروزی برابر رایکا در هفته های اخیر و بازگشت به این مسابقه، ضمن ثبت یک بازگشت دیگر، اولین پیروزی سایپا در خارج از خانه در شروع نیم فصل دوم و در اهواز رقم بخورد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.