سایپا 3 – قشقایی شیراز یک

پیروزی شیرین با تعویض طلایی روانخواه

پیروزی شیرین با تعویض طلایی روانخواه
تیم فوتبال سایپا در ادامه روند خوب و رو به رشدش، با نتیجه سه بر یک از سد قشقایی شیراز عبور کرد.

به گزارش "روابط عمومی باشگاه فرهنگی و ورزشی سایپا"، در یکی از دیدارهای هفته نوزدهم لیگ دسته اول، تیم های فوتبال سایپا و قشقایی به مصاف هم رفتند که سایپا توانست با ارائه یک بازی برتر، سه بر یک از سد قشقایی شیراز عبور کرده و به رتبه دهم جدول رده بندی صعود کند.

سایپا که در 5 دیدار گذشته خود نتایج خوبی زیر نظر امید روانخواه به دست آورده به دنبال استفاده از فرصت میزبانی در این دیدار بود. نیمه نخست این بازی با بازی مالکانه سایپا همراه بود که سرانجام در ثانیه‌های پایانی مسابقه به ثمر نشست. بازی در نیمه اول رو به پایان بود که روی همکاری دو خرید جدید سایپا، این تیم به گل اول رسید. مرتضی خراسانی که از ذوب آهن به سایپا آمده، با نفوذ از سمت راست خط دفاعی قشقایی با حرکتی دیدنی توپ را به دهانه دروازه فرستاد که بهرام احمدی بازیکن جدید این تیم که از شاهین بوشهر آمده، روی خط دروازه توپ را به گل تبدیل کرد.

در نیمه دوم شاهد بازی خوبی از تیم قشقایی بودیم ولی این شاگردان روانخواه بودند که به گل دوم دست یافتند. در دقیقه 67 شوت حسین مالکی از پشت محوطه جریمه به تیرک دروازه برخورد کرد و در برگشت این محمد مسلمی بود که توانست از ریباند توپ استفاده کرده و سایپا را به گل دوم برساند.

اما لحظاتی پس از این گل بود که قشقایی موفق شد دروازه سایپا را باز کند. این گل توسط کیخسرو سیاهپور اختلاف را به یک گل رساند. پس از این گل، بازی کاملا حساس و پرتنش دنبال می شد و اعتراضات به داوری نیز بالا گرفته بود که سرانجام سایپا با رسیدن به گل سوم، خیال خود را بابت پیروزی راحت کرد.
در دقیقه 85 از سمت چپ خط هجومی سایپا، مرتضی خراسانی با یک پاس اورلب مالکی را صاحب توپ  کرد که این بازیکن پس از دریبل مدافع حریف، توپ را به روی دروازه ارسال کرد که محمدرضا مسلمی با شوتی سرضرب توپ را به تور دروازه قشقایی چسباند و حساب کار را سه بر یک کرد.
نکته جالب درخصوص پیروزی سایپا این است که محمد مسلمی پور در دقایق ابتدایی نیمه دوم وارد زمین شد و توانست دو گل را برای این تیم به ثمر برساند تا تعویض طلایی امید روانخواه، ورق را به سود خودروسازان برگرداند.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.