قول روحیه‌بخش مدیرعامل سایپا پیش از مصاف شش امتیازی

قول روحیه‌بخش مدیرعامل سایپا پیش از مصاف شش امتیازی
ابوالفضل فراهانی و اعضای هیئت مدیره باشگاه در پایان تمرین امروز شاگردان امید روانخواه برای دقایقی با آنها گفتگو کردند.

به گزارش "روابط عمومی باشگاه فرهنگی و ورزشی سایپا"، در این ملاقات صمیمانه که پس از پایان تمرین روز چهارشنبه (یازدهم اسفندماه) در کمپ تیم‌های ملی برگزار شد، ابتدا برای دقایقی مدیرعامل جدید باشگاه سایپا با بازیکنان صحبت کرد و به آنها برای حضور پرقدرت در ادامه مسابقات روحیه و دلگرمی داد.

پس از صحبت‌های دکتر ابوالفضل فراهانی نوبت به امید روانخواه رسید تا ضمن تبریک به بهنام ابوالقاسم‌پور که پست معاونت  ورزش باشگاه سایپا به او سپرده شده و تمجید از انتخاب یک فرد کاملا فوتبالی برای این جایگاه، دغدغه‌های مجموعه تیم را به گوش مدیران باشگاه برساند.

در ادامه هم مهرداد طهماسبی و حسین ماهینی به عنوان دو کاپیتان و بزرگ‌تر بازیکنان برای دقایقی صحبت کردند و با ابراز امیدواری نسبت به آینده، از مدیران باشگاه خواستند تا توجه ویژه‌ای به مجموعه تیم در ادامه مسابقات داشته باشند.  

در این جلسه صمیمانه که پس از پایان یک جلسه تمرینی پرفشار و بانشاط در کمپ تیم‌‌های ملی به صورت سرپایی برگزار شد، دکتر ابوالفضل فراهانی مدیرعامل باشگاه، امیرحسین تابع جماعت رئیس هیئت مدیره، حسین خبیری عضو موظف هیئت مدیره و بهنام ابوالقاسم‌پور سرپرست معاونت ورزش باشگاه حضور داشتند.

 در پایان پس از صحبت‌های سرمربی و دو کاپیتان تیم، قول همکاری و حمایت دادند و ابراز امیدواری کردند نتایج تیم فوتبال باشگاه نیز مانند هفته‌های اخیر مثبت و صعودی باشد.

تیم فوتبال سایپا روز شنبه در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های لیگ دسته اول دیداری سرنوشت‌ساز را برابر مس در کرمان پیش رو دارد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.