مس کرمان ۲ - سایپا ۰

روزی که خبری از فوتبال در کرمان نبود

روزی که خبری از فوتبال در کرمان نبود
تیم فوتبال مس کرمان در یک بازی جنجالی با نتیجه ۲-۰ از سد سایپا عبور کرد.

به گزارش "روابط عمومی باشگاه فرهنگی و ورزشی سایپا": در یکی از دیدارهای هفته بیستم لیگ آزادگان تیم رده دومی مس کرمان از ساعت ۱۴:۴۵ میزبان سایپا بود. شاگردان روانخواه که با دو پیروزی پیاپی به این مسابقه رسیده بودند، با انگیزه زیادی به دیدار برابر مس کرمان پا گذاشتند و در نیمه اول موقعیت هایی داشتند که آرمان شهدادنژاد دروازه‌بان تیم میزبان دروازه تیمش را نجات داد.
 در دقایق پایانی نیمه اول اما گل اول برخلاف روند بازی به ثمر رسید و امید پورقنبری مهاجم مسی ها در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان سایپا قرار گرفت و گل اول تیمش را با پیروزی به رختکن برد؛ گلی که اعضای تیم سایپا معتقد بودند پیش از آن خطا روی مدافع آنها رخ داده است و همین موضوع باعث شد تا پس از سوت پایان نیمه اول و هنگام خروج بازیکنان از زمین یک بطری از سوی سکوها به سمت ایمان غلامی مهاجم تیم سایپا پرتاب شثپ و به این این بازیکن برخورد کرد تا همین موضوع باعث ایجاد تشنج بین نیمکت تیم ها شود.

پس از این اتفاق بازیکنان تیم سایپا در آغاز نیمه دوم در اعتراض به حضور لیدرها روی سکو با تاخیر وارد زمین شدند تا این نیمه با ۱۵ دقیقه تاخیر آغاز شود.
مسی ها در نیمه دوم برای حفظ گل خود به بازی دفاعی روی آورده بودند و چشم به ضد حملات داشتند. در دقیقه ۴۹ میلاد صارمی هافبک مس در موقعیت قرار گرفت اما موفق به گلزنی نشد و در ادامه نیز دوباره درخشش شهدادنژاد مانع گلزنی بازیکنان سایپا شد.
در دقایق پایانی بازی بازیکنان سایپا این فرصت را داشتند که بازی را به تساوی بکشانند؛ در دقیقه ۸۷ بازیکنان سایپا صاحب یک موقعیت خطرناک شدند که این ضربه از کنار دروازه مس به بیرون رفت و در ادامه نیز در دقیقه ۹۰ ضربه سر خطرناک بازیکنان سایپا از بالای دروازه مس به اوت رفت تا در دقیقه ۹۲ و بر خلاف جریان بازی میلاد پورصف‌شکن گل دوم مس را وارد دروازه سایپا کند.
در‌نهایت تقابل دو تیم با نتیجه ۲-۰ به سود مس کرمان به پایان رسید. با این نتیجه مس کرمان ۴۰ امتیازی شد و در رتبه دوم جدول باقی ماند و سایپا هم با ۲۶ امتیاز در رده دهم قرار گرفت.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.