مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا:

در فصل آتی در سطح قهرمانی روی فوتبال، والیبال و اتومبیل‌رانی متمرکز می شویم

 در فصل آتی در سطح قهرمانی روی فوتبال، والیبال و اتومبیل‌رانی متمرکز می شویم

ابوالفضل فراهانی گفت: شرکت فرهنگی ورزشی سایپا در فصل آینده صرفاً بر روی سه رشته فوتبال، رالی و والیبال مردان و بانوان تمرکز خواهد داشت و در سطح قهرمانی فعالیت می‌نمایند.

مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا ضمن بیان مطلب فوق به روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا تصریح کرد: علاوه بر فعالیت در رشته های یاد شده که قطعا مهمترین برنامه های فصل آتی این باشگاه را در حوزه ورزش قهرمانی در بر می گیرد، در ورزش کارگری نیز در همه رشته های ورزشی فعال خواهیم بود تا بر اساس رسالت و مسئولیت های اجتماعی خود، گام بلندی در بهره وری و افزایش نشاط کارگران خدوم و زحمتکش گروه معظم خودروسازی سایپا برداریم.

مدیرعامل باشگاه سایپا افزود: با توجه به مدیریت متمرکز و تجمیع امکانات ورزشی در این شرکت، پیش بینی بهره وری بالاتر و ارایه خدمات اثربخش و متنوع ورزشی طی برنامه 3 ساله آینده تدوین شده و در دستورکار قرار گرفته است.

وی همچنین با اشاره به اهمیت مقوله فرهنگ در ورزش اظهار داشت: یکی از برنامه های دیگری که در ادوار گذشته چندان مورد توجه قرار نمی گرفت و اکنون کانون توجه این باشگاه است، توسعه فعالیت های فرهنگی است . البته با رویکرد جدید گروه خودروسازی سایپا که تمرکز فعالیت های فرهنگی، کارگزاری و اجرای این برنامه ها را برعهده شرکت فرهنگی ورزشی سایپا قرار داده است، این شرکت در سال آتی  حضور فعال در این مقوله با رویکردی جدید خواهد داشت به طوری که تمامی برنامه های نمایشگاهی، مناسبت ها و جشنواره ها در سطح گروه بزرگ خودروسازی سایپا به این شرکت محول شده است.

ابوالفضل فراهانی با اشاره به پیروزی شب گذشته نارنجی پوشان در مقابل شهرداری همدان ادامه داد: تیم فوتبال بزرگسالان سایپا در مدیریت قبلی بسته شده بود و سعی بر این بود که تغییرات قابل ملاحظه ای به خاطر تحمیل بار مالی اضافی در تیم صورت نگیرد که با توجه به شرایط  تیمی و عمدتاً اشتباهات داوری که منجر به از دست دادن امتیازات حساس این تیم  در طول فصل شد، بقاء تیم را در دسته یک به روز سه شنبه کشاند.

مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی سایپا در خاتمه خاطر نشان کرد: امیدوارم مسئولان فدراسیون فوتبال با بهره گیری از تکنولوژی های جدید و ارتقا سطح کیفی داوران، زمینه کاهش خطای داوری، خصوصا در بازی های حساس مسابقات لیگ های مختلف فوتبال فراهم آورند

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.