مدیرعامل باشگاه سایپا خواستار اجرای دقیق عدالت درخصوص شکایت این باشگاه از شمس آذر شد

مدیرعامل باشگاه سایپا خواستار اجرای دقیق عدالت درخصوص شکایت این باشگاه از شمس آذر شد

حسینی پور از پیگیری پرونده مربوط به شکایت از شمس آذر خبر داد و خواهان اجرای دقیق عدالت در خصوص شکایت باشگاه سایپا از شمس آذرشد.
به گزارش روابط عمومی باشگاه سایپا؛ حسینی پور گفت ؛ ما به رای صادره توسط کمیته محترم انضباطی که قائلیم به آنچه قانون بصورت محرز و مسلم بدان اشاره نموده است توجه کافی و دقیقی نداشته و مصلحتی صادر شده بشدت معترضیم.
حسینی‌پور مدیرعامل باشگاه سایپا در این خصوص می‌گوید: ما پرونده را تا پایان پیگیری خواهیم کرد و به هیچ وجه قصد نداریم از حقوق خودمان کوتاه بیایم. همه میدانند ما برای تیم شمس آذر و مردم محترم و عزیز شهر و استان قزوین احترام خاصی قائلیم و با شناختی که از این بزرگواران داریم ،میدانیم که می دانند ،همه چیز باید طبق قانون پیش برود و مسلما آنها هم راضی به این نیستند آنچه که بعنوان حق برای سایر تیم های متضرر و سایپا محفوظ است مورد اغفال قرار گیرد و یا خدای ناخواسته آنچه را که قانون گذار وضع نموده است به دلایل مصلحتی از آن چشم پوشی نمائیم.
وی ادامه داد: بعد از اعلام رای کمیته محترم انضباطی که مورد اعتراض ما قرار گرفته است اکنون در انتظار رای کمیته استیناف هستیم.حسینی‌پور‌ در پایان اظهار داشت : درخواست واضح باشگاه سایپا اجرای دقیق قوانین وضع شده در مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال است و آن چیزی نیست جز عمل به (قانون )که در بند ۵ ماده ۶۱ مقررات انضباطی بصورت روشن و صریح عنوان گردیده و آن هم این است (قبل از خاتمه بازی ها ۳ بر صفر به سود تیم زیان دیده و بعد از اتمام فصل کسر امتیاز از تمام بازی هایی که این بازیکن در آن بازی نموده در فصل بعد) و این موضوع نادیده گرفته شده است. کمیته محترم انضباطی معلوم نیست با چه تفسیری فقط سه امتیاز از تیم شمس آذر آن هم در بازی رو در روی سایپا کسر نموده است!؟!؟ در صورتی که بند ۵ ماده ۶۱ کاملا و صراحتا و بدون در نظر گرفتن هیچ تبصره ای اشاره مستقیم به این دارد ( بعد از خاتمه مسابقات علاوه بر مجازات بازیکن متخلف، باشگاه متخلف به کسر امتیاز به میزان تعداد مسابقاتی که از بازیکن مذکور بهره برده در رقابت های فصل بعد محکوم می شود ). حال سوال من از اعضای کمیته محترم انضباطی این است که کسر ۳ امتیاز از تیم شمس آذر چگونه با بند ۵ ماده ۶۱ که جناب آقای دکتر حسن زاده ریاست محترم کمیته انضباطی نیز در مصاحبه هفته گذشته با اصحاب رسانه آن را تفسیر نموده اند و مستندات آن هم در رسانه های خبری منتشر شده و موجود می باشد همخوانی دارد. در همین راستا نظر برخی حقوقدانان خصوصا حقوقدانان ورزشی آن هم فوتبالی بر این است رای صادره با توجه به صراحت بند ۵ ماده ۶۱ و عدم تطابق آن با قانون وضع شده فاقد وجاحت قانونی است و بدور از انصاف است و همچنین در آن حقوق و منافع باشگاه سایپا و سایر تیم های زیان دیده تامین نشده به همین جهت این رای قابلیت پیگیری و مطالبه گری در کمیته محترم استیناف و دادگاه عالی ورزش را دارا می باشد. بهمین منظور از اعضای محترم کمیته استیناف فدراسیون فوتبال خواهشمندیم به دور از هرگونه فشار سیاسی و در جهت استیفای قانون تصمیمی قاطع، بر اساس اصول مسلم حقوق و نیز جبران خسارت برای زیان دیده گان اتخاذ فرمایند.بارها بنده حقیر گفته ام و باز ممکن است بارها بگویم ؛باشگاه معظم سایپا فقط و فقط به دنبال اجرای دقیق عدالت و قوانینی میباشد که قانون گذاران در فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران خود آن را تدوین و وضع نموده اند . امیدواریم روزی برسد ،قوانینی وضع نشود که اجرا نمی گردد و یا اگر وضع می شود مجریان عدالت در اجرای آن شجاع و حقوق دیگران را پایمال ننمایند. پایان کلام را با نقل قول یکی از مردان الهی که خدایش رحمت نماید به پایان میبرم :
امام حسینی باشیم، امام حسینی زندگی کنیم و امام حسینی بمیریم.یا حسین (ع)

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.