گزارشی از قهرمان لیگ والیبال

بانوان سایپایی و دورخیز برای درخشش در آسیا

بانوان سایپایی و دورخیز برای درخشش در آسیا

 

بیست‌وسومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران که از پنجم آبان با حضور هفت تیم مهرسان، هوران یزد، پیکان تهران، فولاد مبارکه سپاهان، ذوب آهن اصفهان، مس رفسنجان و سایپا تهران آغاز شده بود، هشتم اسفند ماه با قهرمانی تیم سایپا به پایان ‌رسید.

تیم‌های سایپا و مهرسان در سومین و آخرین دیدار فینال لیگ برتر زنان در سالن فدراسیون به مصاف یکدیگر رفتند که سایپا با کسب پیروزی سه بر صفر به مقام قهرمانی دست یافت تا جواز حضور در رقابتهای جام باشگاه های آسیا را از آن خود کند.

تیم سایپا با به کار گیری بازیکنان تراز اول والیبال بانوان کشور و جوانان آینده دار، با مربیگری نیلوفر حجتی از ترکیب تجربه و قدرت جوانی بهره برد تا ضمن بالای سربردن کاپ قهرمانی لیگ، تمامی القاب برترین های لیگ برتر این رشته به نارنجی پوشان سایپا اختصاص یابد.

در پایان رقابتهای لیگ برتر  والیبال بانوان، پوران زارع از سایپا بهترین مدافع میانی لقب گرفت، مهسا کدخدا از سایپا بهترین دریافت کننده لیگ برتر شد، آیتک سلامت از سایپا عنوان بهترین قطر پاسور را به خود اختصاص داد و شبنم علیخانی و نگار کیانی از سایپا به ترتیب عنوان بهترین پاسور و بهترین لیبرو لیگ را از آن خود کردند.

این در حالی است که لقب ارزشمندترین بازیکن لیگ برتر نیز به شبنم علیخانی رسید تا کلکسیون عناوین برتر سایپا در بیست و سومین دوره لیگ کامل شود. کسب تمامی عناوین بهترین ها در لیگ نشان از اتحاد و همدلی تیم سایپا و هدایت صحیح کادر فنی این تیم بود که بی تردید با حفظ آمادگی جسمانی و روحیه بالای تیمی، شاهد تداوم این اتفاق در رویداد قاره ای قهرمانی جام باشگاه های آسیا خواهیم بود.

با توجه به اینکه هنوز زمان و میزبان رقابتهای والیبال بانوان جام باشگاه های آسیا مشخص نیست، تیم سایپا به تمرینات انفرادی می پردازد و کادر فنی این تیم با نزدیک شدن به زمان جام باشگاه های آسیا، بی تردید تمرینات منسجم تیمی را از سر خواهد گرفت تا بتوانند نماینده شایسته ای برای کشور عزیزمان در جام باشگاه های آسیا باشد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.